EL DOS ELEFANTS A L’HABITACIÓ EL DOBLE DEBAT DE L’ESQUERRA NACIONAL CATALANA. Ara que el congrés d’ERC ja s’ha acabat i sobiranament la militància ha decidit no canviar res i mantenir els lideratges i les polítiques que han imperat des del 2011 és pot detallar com son els elefants que tenim a l’habitació aquells que considerem que Catalunya ha de ser un estat i a més som gent d’esquerres, en plural. Tenim dos elefants i no només els hem de descriure, analitzar i debatre’n, sinó també articular una sortida dels dos per a poder avançar nacionalment i socialment. Doncs l’estancament i inclòs el retrocés d’aquestes dues fites és notori i palpable. Però quins són aquests dos elefants? L’elefant groc, és el debat pendent de finalització del mal anomenat “Procés independentista de Catalunya 2010-2017” i que set anys després les principals organitzacions independentistes, tant polítiques com civils, no han sabut o volgut tancar. Algunes com ERC ,JUNTS I OMNIUM han volg...